Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

absztraktor

amit mindenki szeretne, de csak pár amcsi vagy osztrák vállal be FIGYELEM!!! beteg gondolatok, csak akkor olvasd ha zulu vagy ........................................ várjuk kedves olvasóink megtisztelő levelét, amiben leírhatjátok, h mi a szar: ABSZTRAKTOR@GMAIL.COM ....................................... ne feledd! az Absztraktor, a seggedbe maszatol.

Friss hányások

Agyfingás

a (3) adócsökkentés (4) agy (2) alkohol (2) állat (3) ánusz (2) anya (7) anyád (7) apa (2) áram (3) áron (2) atombomba (2) autó (2) bajnai (4) bajnai gordon (3) basz (2) baszás (54) betűk (2) bomb (2) busz (2) buzi (7) csöcs (2) demjénrózsika (2) éc (2) elektromos (2) előrehozott választás (4) emo (2) erőszak (3) eu (2) fagyi (2) fartúró (2) fasz (47) faszszopó (2) faszverés (3) fekalofília (2) ferenc (2) fidesz (6) fika (7) fing (11) fogyasztói társadalom (3) fos (25) fosás (2) francia (6) fülzsír (2) gazdasági válság (3) geci (40) gnú (2) gordon (2) gugli (2) gyerek (3) gyerekek (2) györgy (2) gyurcsány (6) gyurcsány ferenc (3) h1n1 (2) hányadék (5) hányás (14) here (3) hugy (12) húgy (2) húgycső (3) húsvét (2) hüvely (2) imf (3) imf hitel (2) isten (5) izrael (3) jobbik (3) john (2) kakaó (2) kaki (3) kanada (2) karácsony (2) kazinczy (2) kdnp (2) kecske (3) keresőgecik (2) kiadáscsökkentés (2) király (2) kisbaba (3) koala (2) köldökszösz (2) költemény (5) kormányválság (5) kukac (2) kultúra (9) kurva (9) kutya (8) lmp (2) (6) lófasz (9) lőfegyver (2) majom (2) malac (6) mdf (2) medence (2) médiatörvény (2) menstruáció (3) miklós (2) mszp (4) művészet (2) néger (2) (2) nyáklap (3) obama (2) ofra (2) orbán (5) orbán viktor (2) orvos (2) osama (3) ostoba (3) őz (2) paraszt (6) parlament (2) pedofil (2) petőfi (2) picsa (6) pilóta (2) pina (24) pisa (10) politika (3) punci (2) saddam (2) sade (5) sándor (2) sátán (2) segg (26) szado (3) szalai annamária (2) szar (76) szarás (2) szépirodalom (2) szex (2) szopás (14) sztrájk (2) takony (3) terhes (2) válság (4) vasút (2) vdszsz (2) végbél (2) vér (4) vers (4) vidék (2) viktor (2) vona gábor (3) wc (3) wifi (2) Még több fing az agyunkból

Fasztár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.04.14. 14:02 Zsoákim

Pinakérdés

Tudom, hogy hihetetlen, de bassza meg, akkor is történnek velem ilyen elbaszott dolgok. Kicsit úgy érzem magam, mintha a szájbakúrt X-Aktákban baszódnék...mondjuk akkor a Szkálli leszopna legalább...a hülye kurvája.

Szóval ma reggel furcsa dologra ébredtem. Ugye mindnyájan ismerjük az érzést, amikor kiszáradt a szánk, a nyál csíkot húz a pofánkra, és olyan a szájízünk, mintha öregapánk belefingott volna. Ma reggel én határozott pinaízt éreztem. De nem ám az edzőtáboros pállott pinaízt, hanem a friss, harmatos, testes, nyálkás pinalé ízét éreztem a számban. Rögtön furcsálltam a dolgot, hiszen előtte való nap Davidson faszát szoptam, a geciízen tehát nem lepődtem volna meg, de a pinaízzel – bevallom őszintén – nem tudtam mit kezdeni.

Kikeltem az ágyból, utamat a fürdőszoba felé vettem. A tükörbe nézve összefostam magam, ugyanis a szám helyén egy pina volt!!! Mi a pina? Egy szép, frissen borotvált, rózsaszín punci éktelenkedett a szám helyén. A helyzetet még súlyosbította az is, hogy a pina normális helyzetben: függőlegesen éktelenkedett a pofámon. A csiklóm tehát majdnem az orrom alatt helyezkedett el, míg a gát az állam alá került. Avatatlan szem akár Predatornak is nézhetett volna.

A háziorvosomat, Dr. Lófaszt megkértem, hogy ugorjon fel hozzám, és vizsgáljon meg. Ilyen pinaszájjal még sem mehetek emberek közé... Sajnos Dr. Lófasz csak délután ért rá, így kénytelen voltam otthon várakozni.

Gondoltam kísérletezek egy kicsit. Az ujjammal elkezdtem a csiklómat dörzsölgetni. Először nem éreztem semmit, de egy idő után a csiklóm megkeményedett, valamint kevés váladék kezdett a számból folyni. Egyre jobban élveztem a dolgot. A csiklómat egyre erősebben dörzsölgettem, majd két ujjamat feldugtam a pinaszámba. Mikor épp a csúcsra értem volna egy kurva nagyot tüsszentettem, és a fikámat belefolyattam a pinámba. Ettől csak még sikamlósabb lett.

Ezek után ettem banánt, kígyóuborkát, meg minden földi jót. Az erőspistával kis gondban voltam, de azért azt is legyűrtem.

Mikor megjött Dr. Lófasz, megkért, hogy szopjam le a faszát, mert hogy őneki ezt akkor is ki kell próbálnia. Miután leszoptam, közölte, hogy elvesz feleségül. Egész nap huncutkodtunk, majd másnap reggelre megjött. Elkezdett vér folyni a pofámból, majd ahogy jött a pina, úgy el is ment. Dr. Lófasz meg elhagyott...a tetves geci.

Legközelebb elmesélem milyen volt, amikor a fülem helyén segglyuk, az orrom helyén fasz, a tüdőm helyén meg egy heregolyó nőtt...

16 komment

Címkék: politika pina punci hüvely


A bejegyzés trackback címe:

https://absztraktor.blog.hu/api/trackback/id/tr291064367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidson (törölt) 2009.04.14. 16:54:23

szerintem is,igazatok van,ez egy ocsmány elmebeteg zakkant agyakból kipattanó fosköltemény,ami ráadásúl gecire unalmasan betegesen fos

ánuszgeci 2009.04.14. 18:10:23

nekem tetszik,én átérzem a dolgot. velem is történik ilyen néha,keddenként.meg néhány ünnepnapon

Dr. Lófasz 2009.04.14. 18:22:09

@davidson: neked van nőd geci? ha van akkor bazd pinába gyorsan, ha nincs akkor kapd elő anyád a tolókocsiból és küld meg fasszal erősen. hidd el segít és megnyugtat, utána olvass utikönyveket grönlandról. bevált kúra. ha ez sem segít várlak a rendelőmben. üdv: Dr. Lófasz

davidson (törölt) 2009.04.14. 18:41:44

én most anyádat küldöm te pöcs

ánuszrózsa 2009.04.14. 21:30:44

hogy belejött a kissrác itt a dolgokba :D:D

zemeckis 2009.04.14. 22:30:16

ezaz davidson, hát pont erről van szó! ha tudnád mióta várjuk, hogy előjöjjön belőled a száradt pisa! hajrá!

zemeckis 2009.04.15. 08:56:12

egyre jobb vagy kedves dávid, már-már érzem is a fitymád szagát.

davidson (törölt) 2009.04.15. 16:14:29

rohadj meg
ti most komolyan buzgárok vagytok,vagy csak tettetitek

puncogos 2009.04.15. 18:09:52

kezd engem felizgatni ez a davidson, nem hivjuk el a kis gyulesunkre h vegre leszophassam a kis 13 eves kukijat?

amugy meg szinte biztosra veszem, hogy egyikunk az, hogy ezzel szorakoztassa a blog olvasokozonseget.

holnap faszfejek! d.

denhadnagy 2009.04.15. 23:39:41

@davidson: én tényleg buzi vagyok. nem mellesleg éces is. nem mellesleg leszopnálak. de kajakra. 19 éves vagyok, szeretem a faszt.

Curval 2009.04.19. 00:19:33

@davidson: Ugye valójában ki szeretetted volna tenni a vesszőt az állítmány után, jelezvén, hogy tudatában vagy az alárendelő mondatösszetételnek?

Zsoákim 2009.04.21. 02:38:13

@davidson: Ugye valójában ki szeretetted volna venni a hímvesszőt a segglukam után, jelezvén, hogy tudatában vagy az alárendelt szerepnek?
süti beállítások módosítása