Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

absztraktor

amit mindenki szeretne, de csak pár amcsi vagy osztrák vállal be FIGYELEM!!! beteg gondolatok, csak akkor olvasd ha zulu vagy ........................................ várjuk kedves olvasóink megtisztelő levelét, amiben leírhatjátok, h mi a szar: ABSZTRAKTOR@GMAIL.COM ....................................... ne feledd! az Absztraktor, a seggedbe maszatol.

Friss hányások

Agyfingás

a (3) adócsökkentés (4) agy (2) alkohol (2) állat (3) ánusz (2) anya (7) anyád (7) apa (2) áram (3) áron (2) atombomba (2) autó (2) bajnai (4) bajnai gordon (3) basz (2) baszás (54) betűk (2) bomb (2) busz (2) buzi (7) csöcs (2) demjénrózsika (2) éc (2) elektromos (2) előrehozott választás (4) emo (2) erőszak (3) eu (2) fagyi (2) fartúró (2) fasz (47) faszszopó (2) faszverés (3) fekalofília (2) ferenc (2) fidesz (6) fika (7) fing (11) fogyasztói társadalom (3) fos (25) fosás (2) francia (6) fülzsír (2) gazdasági válság (3) geci (40) gnú (2) gordon (2) gugli (2) gyerek (3) gyerekek (2) györgy (2) gyurcsány (6) gyurcsány ferenc (3) h1n1 (2) hányadék (5) hányás (14) here (3) húgy (2) hugy (12) húgycső (3) húsvét (2) hüvely (2) imf (3) imf hitel (2) isten (5) izrael (3) jobbik (3) john (2) kakaó (2) kaki (3) kanada (2) karácsony (2) kazinczy (2) kdnp (2) kecske (3) keresőgecik (2) kiadáscsökkentés (2) király (2) kisbaba (3) koala (2) köldökszösz (2) költemény (5) kormányválság (5) kukac (2) kultúra (9) kurva (9) kutya (8) lmp (2) (6) lófasz (9) lőfegyver (2) majom (2) malac (6) mdf (2) medence (2) médiatörvény (2) menstruáció (3) miklós (2) mszp (4) művészet (2) néger (2) (2) nyáklap (3) obama (2) ofra (2) orbán (5) orbán viktor (2) orvos (2) osama (3) ostoba (3) őz (2) paraszt (6) parlament (2) pedofil (2) petőfi (2) picsa (6) pilóta (2) pina (24) pisa (10) politika (3) punci (2) saddam (2) sade (5) sándor (2) sátán (2) segg (26) szado (3) szalai annamária (2) szar (76) szarás (2) szépirodalom (2) szex (2) szopás (14) sztrájk (2) takony (3) terhes (2) válság (4) vasút (2) vdszsz (2) végbél (2) vér (4) vers (4) vidék (2) viktor (2) vona gábor (3) wc (3) wifi (2) Még több fing az agyunkból

Fasztár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009.04.05. 01:26 Zsoákim

A vonat nem vár

Ma olyan történt velem, hogy olyat még életemben nem kúrtam. Mielőtt bárki megkérdezné, nem, nem voltam bebaszva, betépve, megbaszva...a kurva anyátok!

Heveshalápra kellett leutaznom, ugyanis faszügyi referensként engem kértek fel, hogy basszam szét a városháza titkárnőállományának retkes valagát. Szóval állok a Déli pályaudvarnál, várom, hogy beérkezzen a személyvonat. Egyszer csak meghallom a hangosbemondóban, hogy a vonatom épp most gurul be a 12-ik vágányra. Odamegyek, és hát majd beszartam.

A vonat helyett egy hatalmas fasz gurult be a vágányra. Méretre akkora volt, mint egy rendes szerelvény, még fütyült is, de hát mégiscsak egy ordas nagy fasz volt. Az emberek pedig az elején lévő nyílásból lövődtek ki a gecivel együtt. Én nem az a fajta ember vagyok, aki fél a repüléstől, meg a hajózástól, de hát azért ez mégiscsak egy fasz volt, és nekem elvileg ebben kellett volna leutaznom a szájonkúrt faluig. Megkérdeztem a kallert, hogy ugyan már, tényleg ez az a vonat, ami Heveshalápra megy? Ő megnyugtatott, hogy igen, ez az, csak meg kell várnom amíg az összes utas kilövődik a gecivel, utána felszállhatok. Vettem egy kólát, meg egy hot dogot, és már indultam is vissza a „vonatomhoz”. A makk szélén lévő kelésekbe kapaszkodva sikeresen feljutottam az enyhén sikamlós faszra, majd bemásztam a nyíláson keresztül. Már majdnem az összes utas elfoglalta a helyét, én is feltettem a csomagomat, majd egy kopaszodó öregúr mellett foglaltam helyet. Teljesen kényelmes volt az ülés, csak az volt a baj, hogy áporodott geciszag volt. Rágyújtottam, hogy kevésbé érezzem az orrfacsaró bűzt. Hirtelen megindult a fasz, és ütemes fitymacsattogással kigurultunk a pályaudvarról. Azt hinnétek, hogy itt vége a történetnek, de nem!

A Déli pályaudvar kivezető szakaszán van egy alagút. Pontosabban kellett volna lennie egy alagútnak. De valahogy az alagút nem volt ott, helyette viszont egy szőrös segglyuk állt, sőt feszített! A faszvonatom már nem tudott idejében megállni, így belecsusszantunk a segglyukba. Az áporodott geciszag áporodott szarszaggal keveredett, több utas elkezdett hányni. Jött a kalauz, és megnyugtatott mindenkit, hogy az üzemzavart hamarosan elhárítják. Ezzel egyidőben viszont – mindenki meglepetésére – a faszvonat minden utast belelőtt a segglyukba. Többen pánikba estek, de végül is hamar megtaláltuk a szabadulás módját. Egy vörös hajú, cigis hangú nő a fogával lyukat rágott a végbél oldalába, így mindannyian kiszabadultunk.

Gecisen, szarosan vártam a pótló járatot a többi utassal együtt. Szerencsére ez egy Inter City volt, úgyhogy egy órás késéssel ugyan, de megérkeztem a faluba. Mondjuk a mellettem ülő nő rágta a körmét, ez egy kicsit undorító volt. És ráadásul felnőtt nőről beszélünk! Na mindegy. Anyátok!
 

12 komment

Címkék: fidesz vonat baszás


A bejegyzés trackback címe:

https://absztraktor.blog.hu/api/trackback/id/tr761046866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

húsfurulya 2009.04.05. 09:15:20

nem találok szavakat. ha lenne a blogon TOP5, ez tuti benne lenne. teljesen beleéltem magam. szinte hallottam, ahogy fütyül a vonat indulás előtt, és szép lassan megindul a fitymacsattogás.
szerintem amerikában rákaptál az LSD-re, bazdmeg. viszont a mocskos céda anyád ekcémás segglyukát csak ebben a kurva országban tudod megbaszni.

a körömrágás meg tényleg túl erős volt, kezd elég alpári lenni a blog.

Curval 2009.04.05. 12:19:06

Én sem értem, hogy a körömrágást miért kellett belekeverni. Tök jó poszt lett volna, ha nem ilyen gusztustalan a vége. Szerintem Zsoákimot ki kellene basznunk. Mndig mondtam, hogy vannak bizonyos határok, amelyeket mindannyiunknak be kellene tartanunk.

davidson (törölt) 2009.04.05. 13:40:29

alpári kezd lenni a bloG???????????

ppppffffffffffffffffff dikk de hülye vvagy bazmeg

tarthatatlan 2009.04.05. 16:34:04

Tudjátok mit nem értek? A faszvonat befut a pályaudvarba makkal az ütköző irányába, akkor hogy a faszba fordul meg? Vagy herével hatolt be az ánuszalagútba? Esetleg ennek a faszvonatnak mindkét vége makk? akkor hol termelődik a geci?

Kurvára úgy érzem, hogy ez itt egy átbaszás... Zsoákim te hazug!

Zsoákim 2009.04.05. 17:02:41

@tarthatatlan: Én nem mondtam,h makkal előre gurult be az állomásra fasszopókám. A herék néztek a pénztár felé. Ha odamész, még mindig tiszta szőr a pályaudvar azon része. :)

tarthatatlan 2009.04.05. 17:16:58

És hátrafele lőtte ki szegény utasokat? Hát miért fizetnek ezek a jó magyar állampolgárok? Extra gyaloglásért? Arról nem is beszélve, hogy akkor a másik végállomáson előnyben vannak a le- és felszállók... Bár ezt meg lehet oldani megfelelő jegyárakkal:
"Budapest Déli - Pécs, fasszal előre: 25000 Ft"
"Pécs - Budapest Déli, fasszal hátra: 22500 Ft"

Curval 2009.04.05. 18:09:33

Jogos a kérdés, Zsoákim! Kit akarsz te itt átbaszni? Azonnal adj magyarázatot, vagy töröljük a gecibe a posztodat. Itt hazug anyabaszóknak nincs helyük!

Zsoákim 2009.04.05. 19:13:55

Jól van basszátok meg! Nem is történt meg az egész, csak kitaláltam...

Különben is hogy a faszomba lehetne vonat egy fasz??? Ti bevettétek? Hülye faszkalapok....

hotten totta 2009.04.05. 20:02:15

2009-ben magyar vonaton dohányozni? mi a fasz ez?

Curval 2009.04.05. 20:17:53

Na ez meg a másik... Zsoákim! Gyűlöllek!

Mourinho már nem a király 2009.04.05. 20:51:34

Azta büdös kurva életbe. Szétröhögtem a vakbelem geci.

denhadnagy 2009.04.06. 17:34:15

na idefigyeljetek ti értelmiségi gecik. behatol fasszal előre a vonat. feláll és megfordul. ennyi. az utasokat meg logikus a pénztár felé kilőni, mert ott a kijárat. és ez kurvára igaz történet. aki szerint nem így van, azt szopja le egy tripperes elefánt a seggén keresztül.
süti beállítások módosítása